ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ για παραγγελίες άνω των 200 €
Παραλαβή από το κατάστημα

Επιστροφές προϊόντων

Στο ΗitechΕshop.gr θέλουμε να μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι με την αγορά σας, σε περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή ήταν ελαττωματικό ή δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελία σας, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος. Για τη διαδικασία αντικατάστασης, το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι έως και 3 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.


ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και εφόσον δεν έχει γίνει η αποστολή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2710 242 942 ή στο e-mail eshop@hitechengineering.gr. Σε περίπτωση που έχει γίνει η αποστολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να την επιστρέψετε με τον ίδιο ταχυμεταφορέα.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, το προϊόν που παραλάβατε, αιτιολογώντας τον λόγο επιστροφής του. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και δεν θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής του.

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το σχετικό έντυπο (δελτίο επιστροφής) που παραλάβατε μαζί με το προϊόν και την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, εντός μίας εβδομάδας από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Σε περίπτωση αντικαταβολής, η εταιρεία μας θα καταθέσει το χρηματικό ποσό σε λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές σε:

Στις  περιπτώσεις που έχει εκδοθεί τιμολόγιο επιστροφές δεν γίνονται δεκτές.

Εφόσον ελεγχθεί το προϊόν, θα επιστρέφεται στον πελάτη κατ’αρχήν, το τίμημα με τον τρόπο με τον οποίο η καταβολή είχε διενεργηθεί, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με τον πελάτη. Τυχόν τραπεζικά ή άλλα έξοδα (μεταφορικά, αντικαταβολή, κλπ.) ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης, βαρύνουν τον τελευταίο.

Ειδικά, τα κόστη των υπηρεσιών που έχουν ολοκληρωθεί (κόστος αποστολής, αντικαταβολής, παράδοση μέχρι την μεταφορική εταιρία κλπ.) δεν συμπίπτουν στο δικαίωμα υπαναχώρησης.

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές:

+ Σε προϊόντα προσφοράς και χαμηλότερης τιμής (έκπτωσης)

+ Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.

+ Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα δεν είναι σε αρχική κατάσταση / έχουν υποστεί ζημιά κατά την επιστροφή στην μεταφορά.

+ Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.

+ Στις περιπτώσεις όταν το κόστος επιστροφής υπερβαίνει την αξία της παραγγελίας εφόσον το προϊόν έχει αποσταλεί και δεν είναι ελαττωματικό.

+ Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που αγοράζει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή.

Οι μειώσεις αξίας λόγο των παραπάνω (εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις) εφαρμόζονται αναδρομικά και υπολογίζονται κάθε φορά στη συνολική αξία του προϊόντος.

Tο δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στις πωλήσεις μεταξύ επιχειρήσεων (όταν μία εταιρεία αγοράζει εμπορικό εξοπλισμό από άλλη για τους σκοπούς των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της).

 

Δικαίωμα Αντικατάστασης εντός 3 ημερών

Για να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση θα πρέπει να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες εντός 3 ημερών:

1. Παραδώστε το προϊόν και συμπληρωμένο το δελτίο επιστροφής με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να μπορεί να γίνει αποδεκτή η επιστροφή του προϊόντος, αλλά παράλληλα να μπορεί να γίνει ενδεχόμενη αλλαγή σε χρώμα/νούμερο ή άλλο είδος. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προσφέρουμε εναλλακτικές λύσεις.

2. Το προϊόν που θα επιστρέψετε, θα πρέπει να μην το έχετε χρησιμοποιήσει και να βρίσκεται εντός της αρχικής συσκευασίας του.


Αν το προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Εάν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, τότε το προϊόν θα σας επιστρέφεται με δική σας χρέωση.

 
ΠΡΟΣΟΧΗ
Για επιστροφές από την Κύπρο και από το εξωτερικό τα έξοδα αποστολής βαραίνουν αυτόν που κάνει την επιστροφή.
Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για περισσότερες διευκρινήσεις στο 2710 242 942.

To HitechEshop.gr χρησιμοποιεί Cookies!

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει. Εναλλακτικά κλίκαρε αυτά που θες και πάτα «Αποδοχή Επιλεγμένων»!

To HitechEshop.gr χρησιμοποιεί Cookies!
Powered by NETMECHANICS